SAGE OD LISTOPADU SPUSTÍ V ČESKÉ REPUBLICE TELEVIZNÍ A INTERNETOVOU KAMPAŇ

Značka Sage, která na český trh vstoupila v lednu 2018, spouští v listopadu televizní a internetovou kampaň. Diváci ji mohou sledovat na kanálech Nova Group a Prima Group a také na internetovém serveru YouTube. Sage se v reklamní kampani zaměřuje na kávu a grilování. U kávy zdůrazňuje, že není pouhým nápojem, ale rovněž prozrazuje, jací doopravdy jsme. Grilování vyobrazuje jako symfonii vůně a chutí, nikoliv jako pouhý proces přípravy jídla.

Reklamní spoty a scénáře k nim jsou dílem společnosti FAST ČR, která značku Sage zastupuje exkluzivně na českém, slovenském, maďarském a polském trhu. Základní strategie značky je založena na vývoji malých kuchyňských spotřebičů v nejvyšší kvalitě, které se vyznačují dlouhou životností a vysokým uživatelským komfortem. Vysokou kvalitu produktů a uživatelský komfort zdůrazňuje i nový claim značky Sage – „Master Every Moment“.

„Rádi bychom podtrhli, že zákazníci Sage při přípravě jídel a nápojů dosáhnou zcela jiného kulinářského zážitku. Díky vysoké kvalitě, jednoduché obslužnosti a nadčasovému designu spotřebičů Sage totiž získají nové zkušenosti. A to z hlediska chuti, vůně, vizuálního výsledku pokrmu i pocitu, který mají při používání spotřebičů. S oblibou říkáme, že pití kávy je velice osobní záležitost a grilování je prostě radost,“ představuje novou kampaň Lukáš Toula, produktový manažer značky Sage ze společnosti FAST ČR

Televizní spoty promují espresso přístroj s mlýnkem na kávu model „The Barista Express“ a kontaktní gril se sondou „The Smart Grill“. Diváci dále mohou shlédnout na internetovém serveru YouTube spot, který představuje profesionální automatické pákové espresso s dotykovým displejem – nejvyšší model „The Oracle Touch“.

Spoty značky Sage budou nasazeny od 8. listopadu na stanicích Prima Group a Nova Group. Na ně bude navazovat online kampaň, bannery, branding a tištěná inzerce.