T-Mobile spouští kampaň "Když vám dojdou data"
T-Mobile startuje integrovanou kampaň „Když vám dojdou data“, která zákazníkům přibližuje výhody služby „Pořád online“. Ta po aktivaci umožňuje uživatelům být online i ve chvíli, kdy vyčerpají data, a je jedním z klíčových prvků nové tarifní generace. Kampaň vznikla ve spolupráci s novým agenturním týmem Ticino ze skupiny WPP, se kterým T-Mobile spolupracuje od ledna.
Kampaň Když vám dojdou data navazuje na podzimní představení generace nových tarifů, s nimiž T-Mobile vyšel vstříc uživatelům a jejich rostoucí spotřebě dat. Cílem stávající kampaně je za pomoci běžných životních situací vysvětlit, k čemu služba Pořád online slouží a jaké výhody může přinést.
Na jednoduchém příběhu tatínka a nalezeného psa se tak lidé dozví, že i v okamžiku, kdy jim dojdou data a mají aktivovanou službu „Pořád online“, budou jim všechny pro ně důležité aplikace jako chat, jízdní řády nebo počasí fungovat dál.
Kampaň pracuje s online a offline personalizacemi podle chování cílových skupin a situací, ve kterých se právě nacházejí. „Dáváme důraz na srozumitelnost a pracujeme také s personalizací sdělení ve vhodných mediatypech,“ komentuje Ladislav Báča, ředitel značky a marketingové komunikace T-Mobile.
Pro agenturní tým Ticino jde o první zadání, kterým byla zahájena nová etapa spolupráce s T-Mobile. Do vývoje kampaně a produkce se zapojil nejen tým marketingové komunikace T-Mobile, ale i všechny spolupracující agentury napříč jednotlivými specializacemi. „Jsme moc rádi, že se nám daří tvořit věci společně a efektivně vše koordinovat. Jsme na počátku spolupráce a věřím, že nás čeká spousta skvělých kampaní a projektů,“ doplňuje Ladislav Báča.
„V této primárně funkční kampani jsme využili příležitosti propojit jednotlivé mediatypy s kontextem, ve kterém je lidé sledují,” říká Jakub Hodboď, který v týmu Ticino vede strategický tým, a dodává: „Těšíme se na nové strategické a kreativní projekty, které s magentovým týmem chystáme během letošního roku.“